Англійська для молодших

Англійська для молодших

Англійська мова є третьою за рейтингом серед носіїв і першою для міжнародних взаємодій. Вчити іноземну мову бажано змалечку, так дітям набагато легше запам‘ятовувати нові дані. Урок англійської мови проходить в ігровій формі, так як мозок людини запам’ятовує тільки ту інформацію, яка є для нього цікавою.

Навчання проходить англійською мовою, під час перекладу незрозумілих слів засвоюється чистота і чіткість мовлення. На уроці діти тренуються розрізняти на слух іноземні слова, розвивають своє мовлення, вчаться читати і писати англійською, а після уроку вони отримують завдання для самостійного опрацювання.

Таким чином, ще з маленького віку ми навчаємо дітей бути самостійними, розвиваємо логічне мислення і даємо змогу вивчати іноземні мови

Хід уроку:

  1. «Переключення» дітей на мову. Перші 5 хвили уроку вчитель приділяє увагу тому, щоб діти перейшли на англійську мову. Зазвичай, це декілька простих запитань, які не змушують дітей сильно замислюватися, але це допомогає залучити учнів до проводження уроку англійською
  2. Презентація власної роботи. Надалі учні розповідають або показують роботу, яку вони виконали самостійно
  3. Складання очікувань. На цьому етапі уроку діти і вчитель спілкуються і разом складають план уроку. Вчитель розповідає свої очікування від уроку і свої плани, а учні – свої. Якщо пропозиції вкладаються до концепції уроку то вони включаються в хід уроку, це займає приблизно 7 хвилин
  4. Тема уроку. Після вирішення як буде проходити урок, діти починають вивчати нову або продовжують стару тему
  5. Творче завдання. Підчас цього етапу учні складають діалоги і розмовляють один з одним, або роблять проекти
  6. Кінець уроку. Під кінець уроку діти грають у розвиваючі ігри англійською, або розмовляють з вчителем про те, що їм сподобалося або несподобалося, що було найлегше, а що найтяжче. Після чього дітям дається завдання для опрацювання самостійно