Проєкт “Eco-Plastic”: погляд з середини

В 2018-2019 навчальному році в нас був масштабний проєкт, в рамках якого ми вперше працювали з реальним замовником. Тоді я (Карман Микола, учень 7-го класу) зібрав пух ваточника сирійського. Ми хотіли спробувати зробити з нього папір, але він не знадобився. Вже в 2019-2020 навчальному році виникла ідея зробити щось інше з нього, і тоді Наталя Панасенко знайшла замовника, який хотів отримати посуд з еко-пластику. З того моменту розпочався цей проєкт.

Більше…

Проєкт ECO-Cards 2019 очима куратора

Уявіть собі учнів нашої школи, дуже різних, від першого до 11 класу, що безтурботно навчалися й опановували премудрості буття, й навіть не здогадувалися, що зовсім скоро з’явиться щось, що змусить їхні мізки несамовито працювати й встановлювати нові нейронні зв’язки для рішення нестандартних задач та побудови командної роботи.

Карта SchoolinG

Увага! Попереду великий, але дуже змістовний і цікавий текст. Наберіться терпіння, воно того варте))

Зустрічайте! Перший спільний проєкт тьютора і тьюторанта в 2018-2019 році. На початку вересня, на одній зі своїх тьюторських зустрічей, учень 6-го класу Микола Карман (нині 7-го) та його тьютор Нікіта Панченко обговорювали свою нову ідею: створення єдиної внутрішньої карти SchoolinG.

Морожка

В рамках тьюторської роботи, що здійснюється в нашій школі був реалізований ще один дуже цікавий проєкт. Його ініціатором був учень 3-го класу (нині 5-го) Сергій, який дуже любить ласощі, але й дбає про їх корисність. Своєму тьютору Нікіті він повідомив про свою ідею: зробити своїми руками корисне морозиво, яке було б смачне та водночас не містило цукру.

Два в одному

Відкриттям 2017-2018 учбового року став проєкт, який можна охарактеризувати як «два в одному», в якому старшокласники були найкращими тьюторами для учнів молодшої школи. В результаті цього проєкту молодші отримали підтримку в реалізації багатох своїх ідей, мали можливість майже без вікових бар’єрів обговорювати будь-які питання. Результатом цього проєкту для старшокласників став дуже цікавий досвід, завдяки якому вони на власні очі побачили як працює формула «свобода=відповідальність», відшліфували свої комунікативні здібності. І добре було те, що ця праця велась паралельно з іншими стосунками, в яких ті самі старшокласники були вже не тьюторами, а тьюторантами.

ЕкоПроєкт

З недавнього часу в нашій школі успішно працює і розвивається проєкт «ЕкоПапір», ініційований самими дітьми. Головною ідея учнів — збереження ресурсів шляхом утилізації. Вони обрали папір—найпоширеніший та найдоступніший ресурс в нашій школі після органічних відходів.