Проєкт “Eco-Plastic”: погляд з середини

Posted on

В 2018-2019 навчальному році в нас був масштабний проєкт, в рамках якого ми вперше працювали з реальним замовником. Тоді я (Карман Микола, учень 7-го класу) зібрав пух ваточника сирійського. Ми хотіли спробувати зробити з нього папір, але він не знадобився. Вже в 2019-2020 навчальному році виникла ідея зробити щось інше з нього, і тоді Наталя Панасенко знайшла замовника, який хотів отримати посуд з еко-пластику. З того моменту розпочався цей проєкт.

Більше…

Як проходять зимові уроки Science в SchoolinG

Posted on
Як проходять зимові уроки Science в SchoolinG

Зимові, як і майже всі заняття курсу Nature Science, відбувалися в польових умовах дикої природи. А що найцікавіше взимку? Звісно, різноманітні сліди різних тварин! Як Ви бачите на фото – найбільш поширеними є сліди вельми величеньких зайців, стрибки яких в довжину 2-3 метри! Також, окрім інею та снігу, цікаво взимку подосліджувати плоди рослин – наприклад, ваточника сирійського (Asclepias syriaca) – відомого медоноса та бур’яну, що потроху витісняє інші рослини на лугах.

Більше…

Презентація досвіду тьюторства

Posted on
Презентація досвіду тьюторства

21 листопада на конференції «Освіта. Наука. Інновації» Ольга Казакова разом з Нікітою Панченко ділилися досвідом впровадження тьюторства та його ефективності як освітньої програми для становлення новатора. Нікіта є сертифікованим тьютором (хоч на той час він був учнем) від International Academy of Tutoring, а Ольга вже пройшла сертифікацію 2 рівня. В нашій школі тьюторська система супроводу учнів існує вже 4-й рік і нам дуже хотілося розказати про успіхи нашої системи.

Більше…

ІІ Всеукраїнський тьюторський конгрес

Posted on
ІІ Всеукраїнський тьюторський конгрес

Обережно! В цій статті багато подяк:) Наша Школа презентувала свій досвід впровадження тьюторської технології супроводу учнів на вже Другому Міжнародному Тьюторському Конгресі, організованому Школою “Афіни” та International Academy of Tutoring за підтримки польських колег з Collegium Wratislaviense.

Більше…

Проєкт ECO-Cards 2019 очима куратора

Posted on
Проєкт ECO-Cards 2019 очима куратора

Уявіть собі учнів нашої школи, дуже різних, від першого до 11 класу, що безтурботно навчалися й опановували премудрості буття, й навіть не здогадувалися, що зовсім скоро з’явиться щось, що змусить їхні мізки несамовито працювати й встановлювати нові нейронні зв’язки для рішення нестандартних задач та побудови командної роботи.

Більше…

Eco-cards 2019. Зустріч з Valentyn Frechka

Posted on
Eco-cards 2019. Зустріч з Valentyn Frechka

Якщо ви слідкували за нашими новинами на сторінці у facebook, то ви знаєте, що ми працювали над новим проектом “Eco-cards 2019” спільно з Малою академією наук України. Суть проекту полягає в тому, щоб виконати замовлення від компанії Streamline Ukraine на виготовлення кількох десятків новорічних листівок з переробленого паперу.

Більше…

Карта SchoolinG

Posted on
Карта SchoolinG

Увага! Попереду великий, але дуже змістовний і цікавий текст. Наберіться терпіння, воно того варте)) Зустрічайте! Перший спільний проєкт тьютора і тьюторанта в 2018-2019 році. На початку вересня, на одній зі своїх тьюторських зустрічей, учень 6-го класу Микола Карман (нині 7-го) та його тьютор Нікіта Панченко обговорювали свою нову ідею: створення єдиної внутрішньої карти SchoolinG.

Більше…

Морожка

Posted on
Морожка

В рамках тьюторської роботи, що здійснюється в нашій школі був реалізований ще один дуже цікавий проєкт. Його ініціатором був учень 3-го класу (нині 5-го) Сергій, який дуже любить ласощі, але й дбає про їх корисність. Своєму тьютору Нікіті він повідомив про свою ідею: зробити своїми руками корисне морозиво, яке було б смачне та водночас не містило цукру.

Більше…

Два в одному

Posted on
Два в одному

Відкриттям 2017-2018 учбового року став проєкт, який можна охарактеризувати як «два в одному», в якому старшокласники були найкращими тьюторами для учнів молодшої школи. В результаті цього проєкту молодші отримали підтримку в реалізації багатох своїх ідей, мали можливість майже без вікових бар’єрів обговорювати будь-які питання. Результатом цього проєкту для старшокласників став дуже цікавий досвід, завдяки якому вони на власні очі побачили як працює формула «свобода=відповідальність», відшліфували свої комунікативні здібності. І добре було те, що ця праця

Більше…

ЕкоПроєкт

Posted on
ЕкоПроєкт

З недавнього часу в нашій школі успішно працює і розвивається проєкт «ЕкоПапір», ініційований самими дітьми. Головною ідея учнів — збереження ресурсів шляхом утилізації. Вони обрали папір—найпоширеніший та найдоступніший ресурс в нашій школі після органічних відходів.

Більше…

Особистий погляд тінейджера на верхову їзду

Posted on
Особистий погляд тінейджера на верхову їзду

Мене звати Панченко Ксенія. Я навчаюся у цій школі вже 5 років і мені кортить розказати вам про мій погляд на верхову їзду. Я займаюся верховою їздою з 5 років в кінному клубі Horse Club SP. В нашій школі верхової їзди ми навчаємося: як правильно доглядати за конем, як із ним поводитися, вивчаємо будову коня та вивчаємо амуніцію (наприклад: будову сідла та уздечки).

Більше…

Англійська для молодших

Posted on
Англійська для молодших

Англійська мова є третьою за рейтингом серед носіїв і першою для міжнародних взаємодій. Вчити іноземну мову бажано змалечку, так дітям набагато легше запам‘ятовувати нові дані. Урок англійської мови проходить в ігровій формі, так як мозок людини запам’ятовує тільки ту інформацію, яка є для нього цікавою.

Більше…